Producenci
Promocje
Bluzka medyczna damska wzór róże na grafitowym tle
Bluzka medyczna damska wzór róże na grafitowym tle

50,00 zł

Cena regularna: 56,00 zł

Najniższa cena: 56,00 zł
Bluzka medyczna damska wzór kwiatki polne
Bluzka medyczna damska wzór kwiatki polne

46,00 zł

Cena regularna: 52,00 zł

Najniższa cena: 52,00 zł
Bluzka medyczna damska petrol
Bluzka medyczna damska petrol

48,00 zł

Cena regularna: 52,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł
Bluzka medyczna damska wzór stokrotki na ciemnym tle
Bluzka medyczna damska wzór stokrotki na ciemnym tle

48,00 zł

Cena regularna: 56,00 zł

Najniższa cena: 56,00 zł
Bluzka medyczna damska wzór stokrotki na niebieskim tle
Bluzka medyczna damska wzór stokrotki na niebieskim tle

40,00 zł

Cena regularna: 56,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

Sandra- Med I Artur Matylewicz
ul. Kaliska 24b,
63-510 Mikstat

O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (e-mail, telefon).

E-mail: sklep@sandra-med.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

Adres do reklamacji:

Sandra- Med I Artur Matylewicz
ul. Kaliska 24b,
63-510 Mikstat

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się na dole strony. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: (+48) 667193652. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl